[cstex] Zjsiteni pozice boxu na strance

Tomas Bures bures at dsrg.mff.cuni.cz
Fri Aug 21 15:44:29 CEST 2009

Dekuji moc za navedeni na spravnou cestu. Uz jsem se uspesne
zorientoval. V LaTeXu (s pouzitim pdfTeXu) je nejjednodussi pouzit
balicek "zref" s parametrem "savepos".

\usepackage[savepos]{zref}

Pak jsou dostupne prikazy \zsavepos{xx}, ktery ulozi pozici znacky xx, a
\zposx{xx}, \zposy{yy}, ktere pozici expanduji v sp.

Interne to pouziva zminenou direktivu pdfTeXu \pdfsavepos.

S pozdravem,
Tomas Bures