[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Aug 8 11:26:06 CEST 2009

Diky za odpovedi.
zkousel jsem jeste trochu experimentovat a udelat  minimalni priklad.
Ten se sice chova o neco jinak, nez co mam ja (nepodarilo se mi zjistit
proc, ale mam tam spoustu ruznych nastaveni), ale pro demonstraci to asi
bude stacit:

\setupoutput[pdftex]
\mainlanguage[en]
\language[cz]
\enableregime[latin2]

%\setmode{sortorder-cz}
%\input sort-lan.mkii

\setupregister[index][keyexpansion=yes]
\enablemode[sortorder-cz]

\starttext

Pokus

\blank[big]

\index{Zrcadlo}
\index{Malagelo}
\index{Dr. Dam Di Dam}
\index{Lady Carneval}
\index{Čekej tiše}
\index{Želva}

\placeindex

\stoptext

Rejstrik se vypise takto:

Pokus

Čekej tiše 1
Dr. Dam Di Dam 1
Lady Carneval 1
Malagelo 1
Želva 1
Zrcadlo 1

Je videt, ze se Č zaradi v rejstriku pod pismeno "C" a Ž se zaradi pod
"Z", ale pismena Č a Ž vubec v rejstriku nejsou ...

pokud odstranim dalsi nastaveni ve svem minimalnim prikladu, tak se
dokonce radi pismena Č i Ž pod pismeno "E"...

viz. napr.

\setupoutput[pdftex]
\mainlanguage[en]
\language[cz]
\enableregime[latin2]

\starttext

Pokus

\blank[big]

\index{Zrcadlo}
\index{Malagelo}
\index{Dr. Dam Di Dam}
\index{Lady Carneval}
\index{Čekej tiše}
\index{Želva}

\placeindex
\stoptext

Pokus
Dr. Dam Di Dam 1
Čekej tiše 1
Želva 1
Lady Carneval 1
Malagelo 1
Zrcadlo 1

Ze by byl nejaky problem s kodovanim? Pouzivam PSPad a nikdy jsem s tim
nemel problem...

Diky J.Hajtmar