[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Aug 8 02:22:19 CEST 2009

Dobry den.
Diky za odpoved, ty zdrojaky se mi urcite budou hodit a urcite je
postupne projdu abych zjistil, jak je to delano.
Pokud jde o   \setmode{sortorder-cz} , tak jsem to zkousel, nicmene bez
vysledku.
Nenapada vas, prosim, v cem by mohl byt problem? Rejstrik mi to vysazi
takto:

Rejstrík:
Čekej tiše (10) 15
Želva (15) 22
Bon Soir Mademoiselle Paris (12) 17
Boty proti lásce (13) 18
Colorado (5) 9
Dedeckuv duch (16) 23
Dej mi více své lásky (17) 24
Dr. Dam Di Dam (3) 7
Jasná zpráva (14) 20

atd..
tzn. ze nazvy s diakritickym prvnim pismenem to vubec do rejstriku
nezaradi...
Uz jsem sice nouzove zprovoznil csindex, takze jsem ten rejstrik schopen
udelat spravne, ale do budoucna se mi to nejevi jako systemove reseni
(tj. uhnout od problemu a resit to jinymi prostredky).
Zkousel jsem nakouknout do vasich zdrojaku, ale je tom toho strasne moc,
takze mi mozna pomuze vic, pokud vas napadne, v cem by mohl byt problem.
Nemuze byt problem v kodovani?? pouzivam
\mainlanguage[cz]
\enableregime[cp1250]

dival jsem se, ze sbornik je delan v latin2... ale to asi ten problem
nemuze zpusobit ...

BTW:viz "pro ConTeXt MKII (ne lautexovy MKIV) pouzijte .."  vubec
netusim oc jde ...
vsiml jsem si sice souboru lang-sla.tex, lang-sla.mkiv lang-sla.mkii
atd... ale nikde nezjistil, jak by se ten cesky rejstrik dal zapnout ...

Diky za nejaky napad ci postreh.

Zdravi J.Hajtmar