[cstex] Sjednocení vzhledu při balíčcích verbatim a listings

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Thu Aug 6 14:17:11 CEST 2009

... Děkuji všem za reakce.

Osvětu "\tt" vs. "\texttt" jsem potřeboval již déle, vždycky jsem se ale
bez ní nakonec obešel.

Zápis "\lstset{basicstyle=\footnotesize\ttfamily}" řeší "problém" s
balíčkem listings.

Balíček fancyvrb je pro mne (v této chvíli) vhodnější, protože má
vlastnosti, kvůli kterým jsem doposud využíval listings; ovšem nevkládám
zdrojové texty programovacích jazyků a nepotřebuji syntax highlighting
(na což je listings znamenitý), ale jen ukázky nějakých
vstupních/výstupních souborů (fancyvrb vhodnější).

Zdravím

Lukáš Procházka