[cstex] dotaz- embeded fonts

Hostalkova Eva Eva.Hostalkova at vscht.cz
Wed Aug 5 18:13:39 CEST 2009

Dobry den,

Dekuju vsem za poskytnute rady v bleskovem case. Problem se mi bohuzel ale zatim nepodarilo vyresit.

Rada bych se vyhnula kupovani fontu a prevodu pisma do krivek.

Zkousela jsem vyuzit rad od P. Sojky:

# Pri pouziti switche -Ppdf byl vysledek bohuzel porad stejny - fonty se nevlozily (zkousim ted uz jen font times). Mozna mam spatne nakonfigurovany system (?)
# Pri pouziti -u updmap-sys preklad do PDF probehl v poradku, ale vysledne pismo bylo velmi nekvalitni. Nevim bohuzel, jakym smerem se ubirat ve vylepsovani...
# pfbtopfa.exe jsem nalezla v \MiKTeX 2.7\miktex\bin, bohuzel ale nevim, jak ho pouzit - jak ziskat pfb.

Takze zatim neuspech, a proto prosim i nadale o dalsi doporuceni nebo rozvedeni tech stavajicich.

Dekuju za vas cas.
Eva Hostalkova