[cstex] Sazba Zpravodaje 2-4/2006

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Sat Aug 8 13:16:31 CEST 2009

Zkuste vlozit misto standardniho sort-lan.mkii vlozit prilozeny soubor.

Koukam, ze standardni soubor nedefinuje samostatne skupiny pro hackovana
pismena. Kdysi jsem o tom s Hansem nekolikrat komunikoval, zda se vsak,
ze to konverguje velmi pomalu. Ta makra pro definici trideni nejsou
nikde dokumentovana, Hans mi k tomu nikdy nic vysvetlujiciho nenapsal, a
soubor jsem tak vytvarel metodou studovanim tridiciho algoritmu a
pokusem-omylem. Vysledek jiste nebyl optimalni, ale fungoval. Ted se
zrejme stalo, ze v ramci nejakeho cisteni s prechodem na ConTeXt MKIV to
Hans prepsal, ale definice neni uplna. Podpora MKII vazne, Hans vse
tlaci na luatex. Snad tento soubor pomuze.

VZ

Jaroslav Hajtmar wrote:
> [...]
> \index{Malagelo}
> \index{Dr. Dam Di Dam}
> \index{Lady Carneval}
> \index{Čekej tiše}
> \index{Želva}
>
> \placeindex
> \stoptext
>

> Pokus
> Dr. Dam Di Dam 1
> Čekej tiše 1
> Želva 1
> Lady Carneval 1
> Malagelo 1
> Zrcadlo 1
>

> Ze by byl nejaky problem s kodovanim? Pouzivam PSPad a nikdy jsem s tim

>>> Colorado (5) 9

>>> tzn. ze nazvy s diakritickym prvnim pismenem to vubec do rejstriku