[cstex] Odstranenie label v referenciach

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Fri Apr 24 11:30:44 CEST 2009

František Brázdik wrote:

>uz som nasiel tu chybu, jedna zatvorka navyse, spravne ma byt:
>\@mkboth{\bibname}{\bibname}%

>Tak to bolo zvlastne, lebo mi to fungovalo. :-)

A co Vam fungovalo?

Pokud prece predefinujete \@biblabel na \def\@biblabel#1{}, nebude v
seznamu literatury zadne cislovani
ani identifikatory jednotlivych polozek. V textu sice dostanete napr.
"podle clanku [30]", ale
k cemu to ctenari bude? To si bude v seznamu literatury odpocitavat,
ktera polozka je tricata,
aby vedel, na co se odkazujete? A kdyz tam budete mit treba zkratky
jmen, napr. "podle [Novak 2005]",
nebude vedet nejspis vubec nic (pokud bude od Novaka vic praci v roce
2005).

Seznam literatury bez cislovani by mel smysl, jen kdyz byste se na neho
ani jednou nepotreboval
odkazovat (prikazem \cite). V opacnem pripade je ctenari naprosto k
nicemu, leda na zlost.

Zdravi
Jaromir Kuben