[cstex] LaTeX - tabular - dělení slov

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Tue Apr 21 12:41:00 CEST 2009

Diky za vsechny odpovedi. Muj problem byl sice v necem jinem (bohuzel
jsem ve snaze vystihnout jeho podstatu priklad prilis zjednodusil), ale
princip i reseni jsou skoro stejne - "zabranil" jsem deleni posledniho
slova tim, ze jsem na konec obsahu sloupce (generovaneho z externiho
souboru) pridaval \mbox{} - to proto, aby se mi nevypustily pripadne
nedelitelne mezery (coz v jinem sloupci vyuzivam na spravne vyrovnani i
spravnou sirku sloupce). Nahrada mezerou nulove delky funguje v obou
pripadech.

J. Tkadlec