[cstex] l'Hopital

"Jan Havlík Ing. Ph.D." xhavlikj at fel.cvut.cz
Thu Oct 30 09:06:21 CET 2008

Vážení kolegové,
velmi dobře tomu odpovídá i obvykle poměrně správná
Wikipedie, viz
http://en.wikipedia.org/wiki/L'Hôpital's_rule, která stejně
jako odkazovaný McTutor uvádí l'Hôpital (snad jen s rozdílem
  velikosti L na začátku, jazykovědný význam velikosti
písmenka neumím posoudit) a případně i hojně užívaný přepis
l'Hospital (opět malé l na začátku).
S pozdravem
Jan Havlík