[cstex] hvmath a deleni slov

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Oct 6 11:46:19 CEST 2008

Dne 6. říjen 2008 10:15 Robert Marik <marik at mendelu.cz> napsal(a):

> Dekuji, je to opravdu oficialni dokument od vyrobce. Moznost 2 je
> skutecne v rozporu s licencnim ujednanim, zkusim k naprave primet
> vyrobce fontu.

Existuje programek "allfonts.ps", ktery z PFA vykresli vsechny znaky s
jejich PS jmeny. (Je to muj programek, Karel Horak o nem mluvil na
TeXperience.) Pokud mate PFB (pravdepodobne ano), pak jej bud musite
prekonvertovat pomoci t1ascii (z t1utils), nebo nainstalovat tak, aby
jej ghostscript nasel. Pak pomoci ps2pdf muzete vygenerovat nahled
toho fontu v PDF.

Ten programek tady v praci nemam, snad ho mam jeste doma.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/