[cstex] hvmath a deleni slov

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Oct 6 09:20:21 CEST 2008

On Mon, 6 Oct 2008, Robert Marik wrote:

> Dekuji. Tabulky fontu jsou na http://user.mendelu.cz/marik/temp/hvmathsm.pdf
> V tabulce hvro10t1 (strana 30) je y s otocenou carkou, v predchozi...

Vzhledem k tomu, ze to vypada na oficialni dokument vyrobce fontu a
skutecne na pozici 0xfd maji zobrazene y s obracenou carkou, tipuji
s nejvetsi pravdepodobnosti na chybu ve fontu.

Mate dve moznosti:

1. reklamujete font u vyrobce.

2. poslete mi ten font a ja Vam poslu zpet jeho opravenou verzi.

Vzhledem k tomu, ze pravdepodobne moznost 2 je v rozporu s licencnim
ujednanim, ktere jste se jako zakaznik zavazal dodrzovat, nezbyva Vam nic
jineho nez moznost 1. Zduraznete v takovem pripade, ze je pro Vas z duvodu
teto chyby font nepouzitelny a ze pozadujete vraceni penez nebo opravu.

Zdravim

Petr Olsak