[cstex] annonce: DocByTeX -- dokumentovani zdrojovych kodu TeXem

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Oct 9 09:20:17 CEST 2008

Vážení

pro potřeby dokumentování zdrojových kódů (C nebo jiný jazyk) jsem
vytvořil TeXové udělátko (makro), které jsem nazval DocBy.TeX.
Můj syn Mirek totiž potřebuje odevzdat dokumentovaný program
v rámci své ročníkové práce.

DocBy.TeX jsem představil jako čerstvou novinku na konferenci
TeXperinence před týdnem a nyní přichází okamžik, kdy jeho
první verzi zveřejňuji na internetu na

       http://www.olsak.net/docbytex.html

Další osud tohoto balíčku bude záviset na tom, zda se bude jevit
užitečný i dalším lidem. V takovém případě bych mohl napsat kromě
existující české i anglickou dokumentaci a zapracovat případné
náměty. Ovšem nevím nevím. Na konferenci TeXperience se mi zdálo,
že balíček byl publikem přijat/nepřijat velmi vlažně.

Zdravím

Petr Olšák