[cstex] Zkusenosti z rozsahlych TeXovych projektu? TeX capacity exceeded

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 10 11:10:24 CET 2008

Dobry den.

Vsem radcum moc dekuji obzvlaste panu Olsakovi, ktery mi napsal ceho se
vyvarovat a na co si dat pozor. Pan Olsak ovsem neposlal mail primo do
konference, proto ho v tomto mailu preposilam do konfery, aby pokud
nekdo na neco podobneho narazi aby si mohl dohledat v historii konfery
reseni.

Hodnoty pool_size popr. dalsi hned zvetsim. ALE:

Jen se chci zeptat jeste na dve veci:

1. Nasel jsem ve sve distribuci TexLive (asi 2007??)  konfiguracni
soubor texmf.cnf ve dvou ruznych adresarich (c:\tex\texmf\web2c\  a
c:\tex\texmf-var\web2c\)
ve kterem to zmenit? Vypadaji dost podobne ale kazdy ma jinou velikost.
(cetl jsem v nich nejaky popis, ale nejsem z toho moudry)

2. je mozne ten konfiguracni soubor texmf.cnf umistit do "sveho
soukromeho" local adresare, kde mam vsechna nastaveni, fonty atd...
(abych o to pri reinstalaci TeXlive neprisel?? Momentalne to mam v
adresari c:\texmf-local ... Bude fungovat vytvorit zde nejaky adresar a
tam soubor texmf.cnf dat??

Existuje nejaky nejlepe cesky pruvodce informacemi, ktere jste mi ted
poradili? Abych priste mohl pred dotazem neco nastudovat...

Diky vsem za cenne rady ... vidim, ze driv nebo pozdeji stejne nikoho,
kdo to mysli s TeXem vazne nemine to, aby se "rypal" v defaultnich
nastavenich.

Jaroslav Hajtmar