[cstex] podfarbenie tabulky (LATEX 2.09)

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed May 28 09:56:27 CEST 2008

2008/5/28 Slavkovský Peter <peter.slavkovsky at fmed.uniba.sk>:
> Srdecne pozdravujem a dakujem panovi Wagnerovi i Busovi. Stare subory pre LATEX 2.09 mam rozsiahlejsie, pouzivaju modifikovane styly a preto som hladal najjednoduchsiu cestu. Na webe som staru verziu  colortbl  zial nenasiel (hladal som to samozrejme este pred prosbou o radu).  Subory spustam v kompatibility mode, problem je asi inkorporovat balik  colortbl pre LATEX2e do stareho  LATEX 2.09 suboru.

Tim, ze skoncila podpora LaTeXu 2.09, doslo k tomu, ze (temer) vsechny
balicky byly prepsany pro 2e a jen vyjimecne jsou na CTAN i stare
verze pro 2.09. Hledani starsi verze colortbl ve verejnych archivech
je tedy skoro bez sance, jen je mozne, ze ma nekdo soukromou starou
kopii, nebo ma treba hodne stare CD CTAN, kde by to mohlo byt. Podival
jsem se na svuj disk, jestli jsem to nahodou neinstaloval nekdy davno
jeste do emTeXu v OS/2, ale bohuzel ne.

> S vdakou
> P.Slavkovsky

Zdeněk Wagner