[cstex] ako texujeme - vysledok

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue May 27 11:12:16 CEST 2008

Omlouvam se za to, ze jsem zatim tento text nedal na www.cstug.cz.
Krome pracovnich povinnosti venuji zbytek casu dokoncovani dvojcisla
Zpravodaje 1-2/2008 a krome toho prechazime na nove technicke
usporadani webu, kdy bude umozneno, aby vsichni clenove vyboru a
pripadne jine poverene osoby mohli stranky upravovat (jak bylo
dohodnuto na valne hromade). V tomto prechodnem obdobi tedy budou
nektere zasahy trvat dele nez obvykle. Dekuji za pochopeni.

2008/5/27 Ladislav Bitto <geoflabi at unix.savba.sk>:

> Zdravim,
>
> spomenul som si, ze som na zaciatku maja robil dajaku anketu, ze Ako
> TeXujeme (mozno, ze si niekto z Vas tiez spomenie :-). Za chvilu tu mame
> doma na krku konferenciu a zacne dovolenkove obdobie, tak by som to chcel
> mat za sebou a vystavil som to na svoju ftp adresu. Odtial to mozete tiez
> stiahnut, kym to bude vystavene na cstug.
>
> ftp://geofftp:rEadfTp@web.sav.sk/bl-graphs/ako-tex08.pdf
>
> Touto cestou este raz dakujem vsetkym, ktori ste prispeli k vysledkom.
> Tabulky aj grafy su celkom zaujimave. Ak bude nieco nejasne, skusim
> [...]

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/