[cstex] Nastaveni prav PDF dokumentu v programu pdfTeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 28 16:28:58 CET 2008

28.3.08, Robert Marik <marik at mendelu.cz>:
> Zdenek Wagner wrote:
>  >>
>  > Tim to asi bude. Linuxova verze nema ani menu Tools, ani Edit, ani Ctrl+F.
>

> Ma. Tools tam je, a pokud otevru soubor, co ma povolene pridavani
>  komentaru tak se tam objevi podmenu comment and markup.
>
>  Mam acrobat z repozitaru debianu lenny.
>
>  screenshot:
>  http://old.mendelu.cz/~marik/temp/Obrazovka.png
>
>  pdf, kde je povolene si pridavat poznamky (je delsi, ale jedine ktere mam):
>  http://old.mendelu.cz/~marik/kraj/screen.pdf
>
>  ctrl+f je nenapadne okenko nahore vedle ikon adobe readeru.

Ja jsem psal, ze to nema linuxovy Foxit Reader. V linuxovem acrobatu
mi hledani funguje (vcetne hindstiny a sanskrtu, kdyz je PDF spravne
udelany). S tim povolovanim poznamek -- je to asi az ve vyssi verzi
PDF, plnym acrobatem 4 jsem povolil vse, co se povolit da, ale acrobat
reader 7 tvrdi, ze pridavani poznamek povoleno neni.

>  Robert Marik

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/