[cstex] Nastaveni prav PDF dokumentu v programu pdfTeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Mar 27 12:11:58 CET 2008

27.3.08, arecuktk at yahoo.co.uk <arecuktk at yahoo.co.uk>:
> Nebo lze použít místo Adobe Readeru Foxit Reader, ten na tato práva
>  nebere ohled a korektury umožní. Ve své neplacené verzi sice do
>  záhlaví každé takto upravené stránky dává výrazné razítko, ale to v
>  případě korektur považuji spíš za výhodu - žádnou pak nepřehlédnu.
>  Existuje i ve verzi pro linux, ta mi ovšem na Mandrivě neběhala. Zato
>  mi ve Wine krásně běhá windowsovská verze. A není to nelegální,
>  nelegální je pouze nelicencované nastavení práv k úpravě dokumentu
>  Adobe Readerem.
>  Zdraví
>  Tomáš Kučera

Stahl jsem si Foxit Reader pro Linux, v CentOSu 4.6 beha a startuje
skutecne dabelsky rychle, ale funkci pro vkladani poznamek jsem tam
nenasel. A neni tam dokonce ani vyhladavani (chtel jsem zkusit, jak si
to poradi s cestinou a hindstinou), ale ono to v linuxove verzi neumi
hledat vubec :-(

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/