[cstex] naprosto stupidni dotaz na cestinu

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Mon Mar 17 18:13:43 CET 2008

Orig. message:
> Od: hana.skoumalova at ff.cuni.cz
> Komu: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Datum: 12.03.2008 11:10
> Předmět: Re: [cstex] naprosto stupidni dotaz na cestinu

> Já si myslím, že by všechno mělo fungovat i v MiKTeXu.
> Našla jsem v dokumentaci, jak se zapíná dělení slov:
> http://docs.miktex.org/manual/hyphenation.html. Zkoušel jste to?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Dobrý deň.

Vďaka za príspevky. Ja som už dávnejšie nepoužíval TeX, ani nečítal
príspevky konferencie, niekoľko mesiacov. Preto som si rád počítal.
Ale nenašiel som uvedený dokument; odpoveď:

 The page cannot be found

Aha, už som to našiel. Nechal som bodku za .html, takže to nemohlo ísť.
Vďaka za príspevky, možno sa trochu vrátim k TeXovaniu, príspevky ma
inšpirovali a povzbudili, ale možno je aj pravda, že veci za zozložiťujú.
Aspoň pred časom - asi rok až dva - som to tak vnímal aj podľa príspevkov
z konferencie. No možno je to už lepšie, a veci sa utriasajú a prispôsobujú
aj na jednoduchšie použitie.

Ešte raz vďaka, prajem všetkým veľa zdaru.

P.Kučerák