[cstex] Cislovani vet v matematice

petr zemánek petr.zemanek at gmail.com
Sun Mar 23 19:02:00 CET 2008

Dobry den,
pisi v TeXu pomoci tridy "article" text a chtel bych pozadat o pomoc.
V teto tride neni pri cislovani jednotlivych sekci za cislem tecka,
coz se mi nelibi, proto jsem do hlavicky vlozil text

\makeatletter
\renewcommand \thesection {\@arabic\c at section.}
\makeatother

Coz moje predstavy splnovalo do okamziku, kdy jsem chtel, aby TeX
cisloval dukazy, vety, poznamky apod. v ramci jednotlivych sekci. V
tuto chvili mam totiz ve cisle vety dve tecky, tj. napr.

Veta 2..1.

Snazil jsem se najit v "amsthm.sty" okamzik, kdy TeX onu dalsi tecku
pridava, jenze to se mi nepodarilo, proto bych se chtel zeptat, zda mi
muzete nekdo pomoci. Dekuji za jakekoli napady.
S pozdravem Petr Zemanek.