[cstex] Vodoznak

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jun 30 13:11:48 CEST 2008

2008/6/30 Anton Surda <fyzisurd at savba.sk>:
> Dobry den,
>
> Mal by som umiestnit na strany vyrobene TeXom vodoznak. Ten sa lisi od
> pozadia tym, ze je vpredu a je priesvitny.Priesvitne PS objekty bez
> problemov vyrobim v CorelDraw, ale ked ich umiestnim na stranky pomocou
> \epsf, priesvitnost (pochopitelne) stracaju. Da sa vyrobit pomocou TeXu a
> dvips PS subor s priesvitnym napisom nachadzajucim sa vo vrchnej vrstve?

Prusvitnost se ztrati pouze v pripade, ze na zobrazeni nepouzijete PS
level 3. Pro prevod do PDF potrebujete program, ktery na vstupu bere
PS level 3 a umi vytvori PDF podporujici pruhlednost (tusim, ze je to
verze 1.5). Vim to vsak jen teoreticky, sam jsem to nikdy nezkousel.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/