[cstex] Makro místo \begin{comment}

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Jun 26 11:03:51 CEST 2008

> Chtěl jsem si vytvořit makra místo \begin{comment} a \end{comment}
> (abych nemusel psát tak dlouhé názvy, místo nich pouze \BOC a \EOC )

Dobry den,

navrhnu vam jine reseni: mne se osvedcilo v praxi rozlisovat makra na vykonna
(neco zajimaveho delaji) a zkratky (jen urychluji psani). Ty druhe pak je dobre
resit jinak, aby v dokumentu dale nezustavaly, protoze ostatnim (tim myslim i
vas, az se k dokumentu vratite po roce) znesnadnuji cteni.

Takze tento problem bych resil zkratkami v editoru (makra, mapovani apod.).
Ve vim-u napr. pomoci :imap nebo :ab[breviate] .

Vysledny dokument pak bude standardni a snadno citelny.

Milan Vancura