[cstex] pro odreagovani, hacky+carky

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Jun 25 08:38:30 CEST 2008

Vážení,

mnozí z vás jistě věnovali nevelké úsilí a duševní invence při řešení
problémů s háčky a čárkami (například v souvislosti s TeXem). Je to skoro
na denním pořádku na tomto listě. Nebýt této vlastnosti češtiny, měli
bychom asi život výrazně jednodušší.

Já si také někdy v duchu zanadávám na abstraktního Mistra Jana Husa.
Například tehdy, když zjistím, že už nějakou dobu píšu jinou klávesnicí,
než předpokládám.

Chtěl bych vás informovat, že duch Mistra Jana se zjevil na Internetu a
omlouvá se za tyto komplikace a navíc navrhuje úžasné řešení, jak problémy
s háčky a čárkami jednou provždy pohřbít. Pro rozptýlení proto odkazuji
na stránku

     http://www.stanoso.net/krasy.html

Inkriminovaný příspěvek najdete v první třetině stránky (jako nejdelší
příspěvek) s názvem "Dopis Mistra Jana Husa".

Omlouvám se, že jsem v tomto dopise jeho řešení nepoužil. Ještě jsem se
to totiž nenaučil.

Zdravím

Petr Olšák