[cstex] Tvorba obrazku v PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Jul 4 11:16:44 CEST 2008

Dne 4. červenec 2008 9:43 Pavel Tyl <pavel.tyl at gmail.com> napsal(a):
> Dobry den!
> Pouzivam distribuci TexLive2007 na Windows XP.
> Obrazky si pisu pomoci PSTricks a delam z nich DVI a pak PDF. Obrazky
> vypadaji dobre, ale problem je v tom, ze zaberou vzdy celou stranku a
> tu ja se pak snazim vkladat do textu jako obrazek pomoci
> \includegraphics. JAK VYTVORIM OBRAZEK V PDF, ABY KOLEM SEBE NEMEL
> SPOUSTU BILEHO MISTA? Pomoci tohoto:
> \unitlength=1mm
> \begin{picture}(0,0)(46,0)
> svuj obrazek  dostanu zhruba do leveho horniho rohu (automaticky je
> [...]

Nastavte si pomoci \special{papersize=sirka,vyska} velikost papiru
podle skutecne velikosti obrazku, na stejne hodnoty nastavte
\textwidth a \textheight a vynulujte vsechny okraje, tj.
\topmargin=-1in
\oddsidemargin=-1in
\headheight=0mm
\headsep=0mm
\footskip=0mm
\pagestyle{empty}
\parindent=0mm

Jeste bych Vas rad upozornil na balicek tikz, coz je nadstavba pgf. V
TeXlive je automaticky, navod ziskate pomoci: texdoctk pgfmanual
Ma to podobne moznosti jako PSTricks a funguje to primo v pdftexu (i
pro postup tex-dvi-ps/pdf)

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/