[cstex] Vodoznak

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Jul 1 15:20:50 CEST 2008

----- Original Message -----
From: "Zdenek Wagner" <zdenek.wagner at gmail.com>
Sent: Tuesday, July 01, 2008 1:39 PM
Subject: Re: [cstex] Vodoznak

2008/7/1 Anton Surda <fyzisurd at savba.sk>:
> [...]
> TeXovske pismena pod obrazkom su nadalej uplne prekryte. Moze to byt aj
> tym,
> ze dvips vytvara zrejme PS subor level2 (v prvom riadku sa vyskytuje
> cislovka 2.0). Moznost zmeny levelu som v dokumente o dvips nenasiel. Opat
> to moze byt aj mojim starym dvips. Zistil som totiz, ze viacmenej vsetky
> stare programy bezia rychlejsie ako nove verzie, a preto zostavam u nich
> tak
> dlho ako sa len da.
>
> Pomohol by prechod na novu verziu dvips?

Myslim, ze ne, protoze dvips s vkladanymi EPS nic nedela. Pokud jsou v
PS level 3, tak v te podobe zustanou.

To zrejme ano, lebo vzajomna priesvitnost objektov vo vodoznaku zostava.
Vodoznak nie je ale priesvitny  voci texovskemu pozadiu. Ocakaval by som, ze
mix levelu3 a levelu2 bude fungovat prave takto.
Zda sa, ze bez PDF to asi nepojde a bude treba pouzit riesenie p. Chvalu,
alebo vodznak vsunut rucne pomocou Adobe Acrobat 6.

Este raz dakuje

Anton Surda

Nenapsal jste vsak, cim se na
ten vysledny PS divate.

Zdistilujem ho a divam sa nan cez Acrobat.