[cstex] Tvorba obrazku v PDF

Pavel Tyl pavel.tyl at gmail.com
Fri Jul 4 09:43:14 CEST 2008

Dobry den!
Pouzivam distribuci TexLive2007 na Windows XP.
Obrazky si pisu pomoci PSTricks a delam z nich DVI a pak PDF. Obrazky
vypadaji dobre, ale problem je v tom, ze zaberou vzdy celou stranku a
tu ja se pak snazim vkladat do textu jako obrazek pomoci
\includegraphics. JAK VYTVORIM OBRAZEK V PDF, ABY KOLEM SEBE NEMEL
SPOUSTU BILEHO MISTA? Pomoci tohoto:
\unitlength=1mm
\begin{picture}(0,0)(46,0)
svuj obrazek  dostanu zhruba do leveho horniho rohu (automaticky je
kdesi vlevo od stredu, coz take nechapu), ale dal s nim pak pro
uspesne vlozeni do textu uz nedokazu udelat nic. \viewport mi take
nefunguje, s hvezdickou ani bez ni nevidim ani kousek obrazku. Proto
by me zajimalo, jak obrazek vytvorit v PDF "orezany" uz rovnou.
Dekuji za Vasi pomoc
Pavel Tyl