[cstex] Nahodna cisla, datum a cas v TeXu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Jan 28 07:38:09 CET 2008

Nahodna cisla pouziva treba acroTeX v balicku das puzzle spiel a beha to
i v pdflatexu. Tak se tam muzete kouknout, jak je to delane:
http://www.acrotex.net/games_index.php?page=puzzle&lang=en
makra (dtx soubor) tusim jsou pribalena k tomu PDF manualu.

Priklad makra na vypsani aktualniho casu:

\count0=\time \divide \count0 by 60 \the\count0:%
\count1=\time\multiply \count0 by 60\advance\count1 by -\count0
\ifnum\count1<10 0\fi
\the\count1

Ale ty \count0 si radeji zmente na citace, ktere si nadefinujete pres
\newcount

R.M.