[cstex] kopirovani z pdf do schranky i s diakritikou

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 28 19:22:13 CET 2008

2008/2/28, Tomas Pelka <tompelka at atlas.cz>:

> Font sem nemenil, takze je asi Computer Modern.

V tom pripade to v principu nejde, protoze Computer Modern pismena s
diakritikou nemaji a tvori je primitivem \accent. Pak ovsem nefunguje
deleni slov. Pokud vsak pouzivate pdfcslatex a nic jste nezmenil, mel
byste mit v PDF CS-fonty a kopirovani s diakritikou by melo fungovat.
Chodilo mi to v OS/2 v Acrobatu 3, kde mam v editoru znakovou sadu
CP852, ve Win98 v Acrobatu 4, znakova sada v editoru je CP1250, a pred
chvilkou jsem to zkusil v Linuxu v Acrobatu 7 a Locale je UTF8.

> --
>
>  S pozdravem Tomáš Pelka

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/