[cstex] Fwd: Adobe Reader Prerelease Program (fwd)

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Feb 22 12:52:05 CET 2008

On Fri, Feb 22, 2008 at 11:48:02AM +0100, Frederick Rooks wrote:
Dobrý den,
> ohrazuju se proti zasílání odkazů na proprietární adware. Fred Rooks

zprávu jsem sem přeposlal v souvislosti s nedávnou diskusí
o problémech tisku z Acrobat Readeru (s podtextem že je vhodné
chyby reportovat, nebo se zapojit do programů podobných tomu
níže a tím pomoci komunitě).

nefandím sice proprietárním produktům, naopak před nimi varuji, ale faktem je, že
soubory v ISO normě PDF většina uživatelů spojuje s [proprietárními]
Adobe produkty a odhaduji že i většina čtenářů tohoto listu
je používá. proto nevídím nic proti netiquette sem podobné
info občas poslat (podobně jako třeba odkaz na APFL
Ghostscript či Ghostview apod.), neboť to souvisí s řešenou
problematikou a nic naplat, Redaer obsahuje fce, které jiné
produkty nemají. Ale pokud je admin listu jiného názoru,
budu to samozřejmě respektovat.

s pozdravem
--ps