[cstex] obrazek eps do prostredi picture

"Jan Havlík Ing." xhavlikj at fel.cvut.cz
Wed Feb 6 11:39:15 CET 2008

> Dovolim si pochybovat o tom, ze je tato metoda obecne pouzitelna.
> dovedu si to predstavit ve spojeni s gnuplotem, kde je vystup do EPS
> lidsky citelny a da se editovat i rucne. U jinych programu to vsak
> neplati. Napr. Corel prevede vse do krivek, takze v EPS neni font a
> nenajdete tam textove retezce.

Dovolte mi oponovat Vám. V Corelu se dá při exportu zvolit,
zda text bude převeden do křivek a nebo zda bude exportován
jako text. Pokud je exportován jako text, je v eps opravdu
příslušný textový řetězec, který lze lidsky číst, editovat a
  který je hlavně pomocí psfrag možno nahradit. Mám
vyzkoušené, používám.
Stejně tak je možné uvedený postup použít např. pro náhradu
popisků os u grafů z Matlabu.
S pozdravem
Jan Havlík

--