[cstex] Latex2html a utf-8

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Tue Feb 5 12:13:25 CET 2008

Josef Feit wrote:
> Ja bych pouzil ten spravny vystup a opravil hlavicku, ovsem takovi
> jako ja Ameriku neobjevili. Pokud prijdete na reseni, dejte vedet.

Chtěla jsem udělat to samé, pokud bych nepřišla na jiné řešení. A zřejmě
bych to všechno zabalila do nějakého pěkného scriptíku, abych si to
nemusela pamatovat. Naštěstí to ale není třeba. Vyzkoušela jsem dva jiné
programy na převod latexu do html, a sice TeX4ht a HeVeA. Hevea
(http://hevea.inria.fr/) zatím vypadá velmi dobře, takže zůstanu u ní.

H. Skoumalová
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical