[cstex] Latex2html a utf-8

Josef Feit jfeit at ics.muni.cz
Mon Feb 4 18:39:40 CET 2008

Hana Skoumalova napsal(a):
> Můj editor ukládá v takovém kódování, v jakém mu řeknu (pokud to jde).
> Ty zdrojáky *jsou* v UTF-8 a latex je spokojeně kompiluje. Trable mám
> jenom s latex2html.

Podobne problemy jsem mel se zpracovavanim XML UTF-8 dokumentu v
Perlu. Nekdy pomahaly moduly jako Encode ale ne vzdy. Nepodarilo se mi
prijit na to, kde je problem (pouzivam nekolik modulu a s temi je to
slozite, kratky demo program v Perlu pracoval dobre.

Jinymi slovy: dvoji UTF-8 zakodovani vystupu nemusi byt problem
specificky pro latex2html.

Ja bych pouzil ten spravny vystup a opravil hlavicku, ovsem takovi
jako ja Ameriku neobjevili. Pokud prijdete na reseni, dejte vedet.

Pozdravy
JF