[cstex] čára za itemize

Marek Nožka tlapicka at centrum.cz
Fri Feb 1 21:08:20 CET 2008

On Fri, 1 Feb 2008 14:23:44 +0100 "Zdenek Wagner"
<zdenek.wagner at gmail.com> wrote to "Czech and Slovak TeX-related

> Já se obávám, že ke stránkovému zlomu dochází spíš uvnitř
> \end{itemize}. Nejspíš tam při expanzi vznikne \par, před nímž není
> \nobreak. Také je tam nějaký \vspace, před nímž není \nobreak. Raději
> bych to řešil tak, že bych si udělal vlastní prostředí úplně od nuly s
> tím, že bych se inspiroval tím, jak je uděláno prostředí list a
> trivlist (a pro své účely z toho můžete spoustu věcí vyhodit).

Můžu ještě jeden dotaz? Kde najdu tu definici listu nebo trivlistu?
Já našel /usr/share/texmf-texlive/tex/latex/base/latex.ltx
Ale nějak mám pocit, že to není to, co hledám....

Děkuji

--
 @ @ @	   Marek Nožka
 '****.@