[cstex] uvodzovky a ine vo WinEdt

Slavkovský Peter peter.slavkovsky at fmed.uniba.sk
Mon Dec 8 07:35:19 CET 2008

Srdecne vas pozdravujem, rad by som sa opytal pouzivatelov editora WinEdt (pouzivam MIKTEX) na sposob ako ziskat z word alebo ineho suboru do prostredia WinEdt nahradu uvodzoviek na tvar  \uv{ } a nahradenie casti textu bold ci slanted vo Word dokumente na tvar z prislusnymi klucovymi slovami pre bold ci slanted text. Kedysi som pri pouzivani emTEXu pod Win98 pouzival vlastny program napisany vo Fortran-e, ktory robil konverziu uvodzoviek z ASCII suboru. Vopred dakuejm za akykolvek nazor. Mozno je to otazka konverzneho nastavenia vo WinEdt.
S pozdravom
P.Slavkovsky