[cstex] texlive - prosper

Jan Holub holub at fel.cvut.cz
Sun Dec 7 22:45:41 CET 2008

Dobry den,

byl jsem na sluzebni ceste, proto reaguji az nyni.

Dekuji za reakce. Patral jsem dal a zjistil jsem, ze v mne dostupnych
systemech, ve kterych balicek prosper chodi spravne, se vyskytuje soubor
seminar.bg2, ktery prikladam. Soubory seminar.cls/.sty jsou identicke.
Kdyz si tento soubor dam do pracovniho adresare, tak to chodi spravne.
Jaktoze si trida seminar saha po moznem souboru seminar.bg2, sice nevim,
ale jsem rad, ze tak cini.

Tudiz na tento problem uz prisel nekdo prede mnou a vyresil ho. Do texlive
se tato oprava bohuzel nedostala.

Muzete nekdo prosim poslat zadost o vlozeni tohoto souboru do texlive
relevantni osobe (tj. nejakemu spravci texlive)?

Prijemny vecer,
Jan Holub