[cstex] použití hevea 1.10

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Tue Apr 29 15:39:56 CEST 2008

Pavel Lisy wrote:
> Dobrý den
>
> narazil jsem na problém po upgrade na Fedora 9 (linux), kde došlo k
> přechodu z tetex na texlive. Zatím se to chová poměrně dobře, pouze můj
> oblíbený konvertor latex->html povýšil na verzi 1.10 a nemohu z něj
> dostat použitelný výsledek.
>
> Dříve jsem to spouštěl jednoduše
> hevea soubor.tex
> a on vytvořil soubor.html
>
> Bohužel se to nyní zhroutí na prvním českém znaku v soubor.tex.
> Stejný soubor před tím prošel bez problémů.

Mám hevea 1.10 (Fedora 8) a převod funguje. Nevím, kde hevea bere
informaci o znakové sadě, ale má myslím jen dvě možnosti: buď locale
nebo preambule dokumentu. U mě to vypadá takhle:

LANG=en_US.ISO8859-1
LC_CTYPE=cs_CZ
LC_NUMERIC="en_US.ISO8859-1"
LC_TIME=en_AU
LC_COLLATE=C
LC_MONETARY="en_US.ISO8859-1"
LC_MESSAGES="en_US.ISO8859-1"
LC_PAPER="en_US.ISO8859-1"
LC_NAME="en_US.ISO8859-1"
LC_ADDRESS="en_US.ISO8859-1"
LC_TELEPHONE="en_US.ISO8859-1"
LC_MEASUREMENT="en_US.ISO8859-1"
LC_IDENTIFICATION="en_US.ISO8859-1"
LC_ALL=

\documentclass[a4paper]{article}
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage[T1]{fontenc}

Při překladu vypustila hevea dvě varování, ale soubor zpracovala. HTML
dokument má kódování iso-8859-2.

Hana Skoumalová
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical