[cstex] Rada ohledne BEAMERu

tomas.hak at gmail.com tomas.hak at gmail.com
Tue Apr 29 11:32:17 CEST 2008

On 28 Dub, 23:38, "Zdenek Wagner" <zdenek.wag... at gmail.com> wrote:

> Přesně tak. V tom návodu na ABC Linuxu je výslovně napsáno, že musíte
> použít (pdf)cslatex, jenže Vy jste použil (pdf)latex. Podívejte se na
> Manuál k CSTeXu, případně na odpověď, kterou jsem do tohoto listu psal
> asi před dvěma týdny.

> --
> Zdeněk Wagnerhttp://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/http://icebearsoft.euweb.cz

Chyba byla presne jak jste psal, totiz jsem se asi prehledl a pro
preklad pouzil ten druhy prikaz. Uz vse funguje perfektne. Moc dekuju
za rychlou odpoved, a jeste jednou se omlouvam za moji (da-li se to
tak rict) neznalost. S LaTeXem vícemene zacinam, doposud jsem sazel
jen sve prace a k tomu mi stacil Pspad, kterej byl nastavenej podle
navodu. ;-)