[cstex] ako texujeme

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Mon Apr 28 07:33:54 CEST 2008

Zdravim,

este stale chodia prispevky do ankety, takze by som este tento tyzden
pockal. Na buduci pondelok by som uz zacal babrat s finalnym spracovanim
doslych prispevkov. Teraz stojime na cisle 85, co je oproti minulej ankety
narast viac nez 50% - to je dobre znamenie. Ja som az dakedy po 60-tom
prispevku vsimol, ze dost ludi to posiela spat do konfery. Zda sa, ze to
ani nevadi (mne vobec). Takze uzavierka je 4. maja 2008. Kedze uz prislo
dost odpovedi, nie mozno, ale urcite vyprodukujem aj niekolko obrazkov
(vlastne akusi tabulku obrazkov), okrem tej tabulky samozrejme.

S pozdravom
Ladislav Bitto