[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Wed Apr 23 06:36:58 CEST 2008

Zdravim,

s tym problemom Vam nepomozem, je to tazke. Odkedy existuje WORD, vela
casu sa zabilo prekodovanim na obidvoch stranach (mozno viac word->tex).
Aj ja sa teraz borim prispevkami na nasu konferu. 98% prislo vo Worde a
davame to do TeXu. Aj ked navod bol napisany, mam dojem, ze kazdy
prispevok inac vyzera. Aj ked mame word2latex treba vela rucnej prace,
(len taky stupen ludia zapisuju 15tymi sposobmi) casto mam dojem, ze
obycajne copy/paste by bola rychlejsia cesta.

Keby vsade presli na spracovanie PDF dokumentov, tak by to bolo asi dobre
riesenie pre obidve strany. Uz som zaregistroval, ze niekde beru clanky vo
formate PDF (komplet aj s obrazkami). Ale aj to bude tazke.

Zdravim
Ladislav Bitto