[cstex] Dost off topic: LaTeX => Word

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 22 16:37:42 CEST 2008

Zdenek Wagner napsal(a):

> To si myslite spravne. redaktori asi netusi, ze i ve Wordu existuje
> vektorovy Windows metafile. Umim ho vyrobit i z EPS.
Kazdy dobre vychovany uzivatel MS produktu je presvedcen, ze obrazek =
bitmapa. Bohuzel jsou o tom presvedceni uz i nekteri programatori.
Potreboval jsem nedavno od jednoho kolegy jakysi graf, byl to vystup z
nejakeho komercniho windowsiho programu. Nabidl mi export do asi 25
ruznych (predevsim rastrovych) formatu, a mezi nimi i WMF a EPS. Jenze
se ukazalo, ze i v techto pripadech je graf ulozen jako bitmapa :-(,
vektorovy format proste nebyl.

Omlouvam se za hodne OT povzdech.

Lubos Kloc