[cstex] Ako TeXujeme?

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Thu Apr 17 10:46:03 CEST 2008

Dobry den,
dekuji za iniciativu, domnivam se, ze je to dobry pocin a ze nikomu nezabere
vic nez 5 minut, ktere by opravdu mel sve odpovedi venovat...

Zdravim vsechny
J. Rybicka.

PS: Odpoved jsem vyrobil smazanim nekterych alternativ v nabizenych radcich...

17. 04. 2008 09:04 Czech and Slovak TeX-related mailing list
<cstex at cs.felk.cvut.cz> napsal(a):

> Mili TeXisti,
>
> uplynulo uz 5 rokov od prvej ankety. Bola to celkom zaujimava tabulka. Je s >
tym trocha roboty, ale zase u mna prevlada zvedavost nad lenivostou, tak by
poslat na moju adresu: geoflabi at savba.sk

> Na minulej ankete sa zucastnilo 55 ludi, som zvedavy kolko bude teraz.
> Pripadne, ak ma niekto adresu, kde by sa tento mail mohol poslat, nech mi
> napise, ja to tam poslem, aby to tam nahodou neslo 2 krat. Pri tej prvej
> ankete mi nikto nevynadal, dufam ze ani teraz :), mozno vytvorim aj
> volajake obrazky.
>
> Takze, co pouzivate pri TeXovani?

Jsem takovy hybrid, protoze musim pracovat s vice systemy, mam i vice alternativ: