[cstex] fancyhdr - nastavení barvy záhlaví

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Wed Apr 16 22:15:49 CEST 2008

# pri pouziti prikazu "\colorbox{seda}{\parbox{\textwidth}{Strana
# \bfseries\thepage}" do definovani zahlavi se provede co ma, akorat pri
# pouziti prikazu \twoside, zustavaji vsechny texty zarovnany zleva,
# nemeni se podle sude a liche stranky. Pokud odstranim  "\parbox", tak
# se formatovani zahlavi podle stranek meni, ale nezabarvi se cely
# radek, nybrz pouze pozadi pod textem. Muze mi nekdo poradit, co se s
# tim da udelat?

V parboxu je implicitně vše vlevo.
Přidejte podmínku:

\colorbox{seda}{%
  \ifodd\value{page}%
	\parbox{\textwidth}{Strana \bfseries\thepage%
  \else%
	\parbox{\textwidth}{\raggedleft Strana \bfseries\thepage%
}

Nebo taky

\colorbox{seda}{\parbox{\textwidth}{\ifodd\value{page}\else\raggedright\fi Strana \bfseries\thepage}

S pozdravem

                                         Tomáš Hála