[cstex] fancyhdr - nastavení barvy záhlaví

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Wed Apr 16 14:29:59 CEST 2008

Dobry den,
to sede zahlavi by slo udelat napriklad pomoci

\colorbox{seda}{\parbox{\textwidth}{Strana \bfseries\thepage}

coz vlozite do odpovidajiciho mista pri definici hlavicek.

Barvu nadefinujete treba \definecolor{seda}{gray}{0.2}

a musite pripojit balik color.

Zdravim
J. Rybicka.

16. 04. 2008 14:04 Czech and Slovak TeX-related mailing list