[cstex] metapost/metafun

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Tue Apr 15 09:00:43 CEST 2008

Marcel Takáč wrote:
> Zdravim,
> snazim sa tvorit v metaposte (resp. v metafun) a potreboval by som
> zistit aku farbu
> ma bod v picture na urcitej pozicii. Neviem, ci je to mozne,

Dobry den,

myslim, ze to z principu neni mozne, mpost by musel umet obrazek
renderovat, coz neumi - chrli 'jen' PS operatory. Pokud se bez zjisteni
barvy neobejdete, navrhuji tento postup:

1. prvni pruchod mpostem -> .eps
2. ghostscript vyrendruje obrazek do bitmapy
3. nejakym skriptovacim jazykem s obrazkovou knihovnou (napr.
PerlMagick: ImageMagick+Perl - $pixel =
$image->getImagePixelColor(10,10); $color = $pixel->getColor()) zjistit
barvu zvoleneho pixelu a zapsat do souboru ve formatu vhodnem pro mpost
4. druhy pruchod mpostem s nactenim souboru z bodu 3.

S pozdravem
Vit Zyka