[cstex] Seznam pouzitych odkazu

petr zemánek petr.zemanek at gmail.com
Sun Apr 13 10:14:05 CEST 2008

On 13 Dub, 09:03, RNDr. Ladislav  Ševčovič <Ladislav.Sevco... at tuke.sk>
wrote:
> dobry den,
> skuste pouzit balik showkeys s tymito nastaveniami:
> \usepackage[color]{showkeys}%color%notref%notcite%final
> \definecolor{refkey}{gray}{.45}
> \definecolor{labelkey}{gray}{.45}
> v skompilovanom subore vam sivou zobrazi vsetky \label{...}
> na okraji strany. aktivovanim kluca final sa zobrazovanie
> znaciek vypne.
>
> s pozdravom
>              sevcovic
> --
> RNDr. Ladislav Ševčovičhttp://people.tuke.sk/ladislav.sevcovic/

dekuji za tip, ale je to trosicku odlisne od toho, co jsem mel na
mysli. Balik {showkeys} mi ukaze vsechna mnou zavedena oznaceni
(vsechny labely), ale mne jde spise o kontrolu toho, ze jsem
neocisloval rovnici nebo nezavedl \label{}, ktery pozdeji nevyuziji -
tedy nemit oznacene neco, co neni potreba znacit. Tedy jestli LaTeX
umi nebo by mohl umet ukazat, zda onen \label{} je skutecne nekdy
volan pomoci \ref{}.