[cstex] Seznam pouzitych odkazu

RNDr. Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Sun Apr 13 09:03:27 CEST 2008

dobry den,
skuste pouzit balik showkeys s tymito nastaveniami:
\usepackage[color]{showkeys}%color%notref%notcite%final
\definecolor{refkey}{gray}{.45}
\definecolor{labelkey}{gray}{.45}
v skompilovanom subore vam sivou zobrazi vsetky \label{...}
na okraji strany. aktivovanim kluca final sa zobrazovanie
znaciek vypne.

s pozdravom
             sevcovic
--