[cstex] url a href - prevod znaku do rawurl

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun Apr 13 07:21:23 CEST 2008

2008/4/12 Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> jsem
> >
> Jaky prikaz "href" mate na mysli?

Myslel jsem \href z baliku hyperref. Myslel jsem ze nasledujici kod bude
fungovat, ale posledni odkaz nefunguje a preklad hlasi chybu.

Jedine co me napadlo tak to resit jeste jinym PHP skriptem, ktery ty data
vezme rako raw_url, osetri ty plusy a presmeruje na ten skript, ktery s tim
ma dal pracovat. Ale zajimalo by me, jestli to jde i bez tohoto mezikroku.

R.M.

\documentclass{article}
\usepackage{hyperref}
\begin{document}
{\catcode`\+13
\expandafter}\expandafter\gdef\noexpand+{\%2B}

\def\myurl{\begingroup \catcode`\+13 \myxurl}
\def\myxurl#1{\endgroup #1 }

\href{http://www.mendelu.cz}{mzlu}

% odkaz funguje
\href{
http://www.mendelu.cz/user/marik/maw/index.php?function=sin(x-1)&lang=en&form=integral}{mujodkaz
}

% odkaz nefunguje jak ma, kvuli pouziti znaku +
\href{
http://www.mendelu.cz/user/marik/maw/index.php?function=sin(x+1)&lang=en&form=integral}{mujodkaz
}

% tisk na papir, O.K.