[cstex] amsart + hlavička

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 9 08:44:29 CEST 2008

Dobry den.

Trida amsart ma svoje nastaveni. Pokud je predepsana do nejakeho
casopisu, asi by se jim nelibilo, kdybyste to menil.
Musela by se upravit cast kodu tvaru:

\def\ps at plain{\ps at empty
  \def\@oddfoot{\normalfont\scriptsize \hfil\thepage\hfil}%
  \let\@evenfoot\@oddfoot}
\newswitch{runhead}
\def\ps at headings{\ps at empty
  \def\@evenhead{%
    \setTrue{runhead}%
    \normalfont\scriptsize
    \rlap{\thepage}\hfil
    \def\thanks{\protect\thanks at warning}%
    \leftmark{}{}\hfil}%
  \def\@oddhead{%
    \setTrue{runhead}%
    \normalfont\scriptsize \hfil
    \def\thanks{\protect\thanks at warning}%
    \rightmark{}{}\hfil \llap{\thepage}}%
  \let\@mkboth\markboth
}

popr. mozna jeste kousek za ni.

Jestli amsart neni predepsan, proc nezustanete u article, kdyz Vam to
vyhovovalo? Jde-li Vam
o okoli na sazbu vet apod., staci zavolat \usepackage{amsthm}, fonty
dostanete pomoci
\usepackage{amsfonts}.

Zdravi
               Jaromir Kuben