[cstex] Divne (z mojho pohladu) spravanie tokenov

Jan Janech devel at atlas.sk
Wed Apr 2 07:52:11 CEST 2008

Zdenek Wagner wrote:

> Na stranku dejte \label{neco} a do \todos vlozte \pageref{neco}

Dakujem,

toto napadlo aj mna. Len som nevedel co dat ako to 'neco'. Ale, ako som
teraz pisal odpoved, tak ma napadlo, ze tam mozem dat 'todo:#1'. Musim
sice obmedzit, co budem davat do todo, ale myslim ze mi to bude postacovat.

Keby to potrebujem niekedy do buducnosti, existuje nejaka moznost
vykonat to makro (v tomto pripade \thepage) okamzite? Alebo, aby som
nemusel stale otravovat kvoli takymto veciam, existuje nejaky popis ako
toto vsetko funguje niekde na internete? Napriklad o tych tokenoch a
podobne som ziadny popis nemohol najst.

Jan Janech