[cstex] Divne (z mojho pohladu) spravanie tokenov

Jan Janech devel at atlas.sk
Tue Apr 1 23:01:45 CEST 2008

Zdenek Wagner wrote:

> \global\todos=... je to spravne reseni, ale je tam jeste jedna chyba:
> za \def\havetodos nemate zavorky, takze pri prvnim pouziti se Vam do
> definice sezere cosi spatne definovaneho a nestacite se divit, kam se
> kus dokumentu ztratil. Ja bych pro jistotu za \newtoks\todos pridal
> explicitne \todos={} (ono je to sice defaultne, ale jde o
> programatorsky poradek) a doplnovani do \todos bych delal takto:
>
> \ifcat_\the\todos_%
>   \global\todos={#1}%
> \else
>   \global\todos=\expandafter{\the\todos\\#1}%
> [...]

Dakujem vsetkym za pomoc. Takto to pekne funguje.

Mozem sa este na nieco spytat? Ak tam chcem do toho zoznamu vlozit aj
cislo stranky, kde sa dany text nachadzal, ako to mam spravit? Skusal
som pouzit 'Page \thepage: #1', ale to nefunguje, lebo kvoli lazy
execution sa \thepage vyhodnoti az pri vlozeni do stranky.

Este raz dakujem

Jan Janech