[cstex] Rada ohledne BEAMERu

tomas.hak at gmail.com tomas.hak at gmail.com
Mon Apr 28 22:06:10 CEST 2008

Zdravím, chtěl bych poprosit o pomoc ohledně instalace balíčku BEAMER
pro tvorbu PDF prezentací v LaTeXu. (Používám LaTeX v tom stavu jak
jsem ho nainstaloval podle návodu pár lidí od nás z fakulty
(http://latex.feec.vutbr.cz/cz/latex/lokalni-instalace/))
Samotný LaTeX mi funguje perfektně, vlastní dokumenty se v něm dají
překompilovat. Rád bych ale tímto způsobem vytvářel i prezentace.
Zkoušel jsem následně instalaci Beameru provést podle následujícího:
http://www.root.cz/clanky/beamer-prezentace-v-pdflatexu/
- potřebné archivy jsem stáhl, vytvořil pro ně potřebné adresáře v
texmf, nakopíroval jejich obsah tam a následně použil příkaz texhash,
který by měl obnovit závislosti (co jsem našel za popis).

Měl jsem vyhlídlou jednu šablonu, která byla ke stažení na stránkách:
http://www.abclinuxu.cz/clanky/navody/beamer-latex-na-prezentace
(jako matej03.tex, v závěru článku). Bohužel při pokusu o překlad (jak
pomocí příkazové řádky, tak i v PSPADu) mi to vypíše následující
chyby:

! Package babel Error: You have used an old interface to call babel
(babel) You may expect compatibility problems wit other

packages
.

See the babel package documentation for explanation.
Type H <return> for immediate help.

l.73 \bblstyerror

?

Prosím, pokud někdo víte co by to mohlo být, případně, kde jsem udělal
chybu při instalaci, budu opravdu vděčný, pokud se mi ozvete sem na
fórum, nebo na můj mail: haktom(zav)seznam.cz
Předem všem díky.